Home > Merken > Procycling

Over Procycling

haar eigen thema: van de Giro en Vuelta tot de officiële Tour de France gids. Procycling staat dicht bij de topwielrenners én de doelgroep. Het magazine brengt de wielersport op een sprankelende manier tot leven in woord en beeld. De exclusieve glossy fotografie door topfotografen en prachtige vormgeving geven het magazine een luxe uitstraling.

Procycling zet je in het hart van het internationale peloton. Het magazine verschijnt op precies het juiste moment: voorafgaand aan grote evenementen zoals Giro, Tour de France en Vuelta. Als officieel licentiehouder brengt Procycling bovendien elk jaar de officiële
Tour de France-gids uit. Sinds 2010 komt deze met een unieke box,
een routekaart, scheurkalender en vele extra’s.

Pijlers

Toonaangevend, innovatief, passie, kwalitatief, glossy en nummer 1 in de wielersport.

Doelgroep

De Procycling lezer is gemiddeld tussen de 18-45 jaar. Volgt de wielersport fanatiek en is vaak ook zelf intensief bezig met wielrennen. De Procycling lezer is sportief, hecht waarde aan een actief en gezond leven en is altijd in voor een uitdaging. De heroïek en spanning die de wielersport met zich meebrengt is wat deze wielerfan drijft om geen koersdag te willen missen.

Facts and Figures

Facebook
4.200+ fans