Over Tips en Weetjes
Razendsnel heeft Tips en Weetjes zich de afgelopen jaren als krachtig merk binnen de online entertainment industrie ontpopt. Met een grote community als achterban vind je ons bijna standaard terug in de top 10 van Nederlandse pagina’s met het meeste bereik op Facebook. We mogen Tips en Weetjes dan ook beschouwen als een van de grootsten in zijn soort.
Dagelijks verrast het merk honderdduizenden bezoekers met eigentijdse artikelen op het gebied van gezondheid, lifestyle, entertainment, lifehacks en alles voor in en om het huis. Niet alleen is het merk uitermate geschikt als ‘lees-snack’ op een vrij moment, ook dient het inmiddels voor vele Nederlanders als het ideale naslagwerk voor elk (schoon)maak-klusje in huis en tuin. Tips en Weetjes staat namelijk boordevol met praktische huis-, tuin- en keukentips.
Pijlers
Eigentijdse artikelen op het gebied van gezondheid, lifestyle, entertainment, lifehacks en alles voor in en om het huis.
Doelgroep
De Tips en Weetjes-lezers zijn veelal ouder dan 35 jaar. Een groot deel van de lezer is vrouw, maar ook bij mannen is Tips en Weetjes geliefd. De Tips en Weetjes-lezer blijft graag op de hoogte van het laatste entertainment- en koningshuisnieuws. Onze lezers vinden het belangrijk om zich in hun eigen huis thuis te voelen. Ze lezen daarom graag over de nieuwste interieurtrends, tips om je huis er piekfijn uit te laten zien, schoonmaaktips en trends voor in de tuin. Ook zijn de lezers geïnteresseerd in beauty en wellness en gezondheid. Ze winkelen graag en jagen dan het liefst op koopjes.