Home > Merken > delicious. magazine

Over delicious. magazine

Bij delicious. magazine draait alles om koken en eten. Met verrassende, maakbare recepten, verhalen over mensen met een passie voor eten en top notch fotografie. Culinaire adressen die je niet mag missen, keukenspullen waar je hebberig van wordt, recepten waar je trek van krijgt en nog veel meer info waar het hart van een foodie sneller van gaat kloppen. delicious. gaat mee met de seizoenen, is nooit ingewikkeld en biedt je alles wat je nodig hebt om van het koken te genieten en anderen te verassen met lekker eten. Alles is zo inspirerend dat je direct zin krijgt om te gaan bakken en braden, snijden en hakken, en naar hartenlust te gaan koken. Een ijzersterk foodmerk en een all round contentformule, die zich richt op mensen die houden van koken en eten en daar graag mee bezig zijn. Met trots draagt delicious. als grootste (betaalde) magazine voor deze doelgroep het predikaat: the nr 1 foodmagazine.

Pijlers

Food is the hero!
Onze recepten zijn inspirerend, veelzijdig en altijd haalbaar voor thuiskoks. Van snel op tafel tot uitgebreid koken in het weekend. Naast vaste gezichten als Yvette van Boven en Janneke Philippi brengen we lokale helden als Samuel Levie of Joris Bijdendijk. We brengen internationale grootheden als Ottolenghi en Jamie Oliver èn ontdekken de parels, de minder bekende koks die mooie, originele dingen maken. Wij zijn ‘flexitarisch’ dus brengen vlees, vis èn vega(n), het liefst zo dat er maximale keuzevrijheid is.

Be a Better cook!
Goed koken is ook kennis: van producten, technieken en bereidingswijzen. Waar en wanneer koop je de juiste ingrediënten en kookspullen? Bij de recepten zelf geven we die info en in de rubriek ‘Be a better cook’ vind je zowel in blad als online artikelen en tutorials met tips, tricks & tools om een betere kok te worden. Ook biedt delicious.academy een range aan online masterclasses: van niche thema’s als fermenteren en vegan bakken tot Rutger Bakt koekjes of soezen.

Food as a lifestyle
Recepten en praktische informatie zijn de grootste behoeften van de delicious. lezer. Maar een beetje foodie is ook een levensgenieter die food ‘as a lifestyle’ heeft. Ook die informatiehonger wordt gestild door delicious. Wij houden je op de hoogte van alles wat leeft in de foodwereld: culinaire nieuwtjes, foodtrends, nieuwe producten, drankjes, culinaire adressen, kookboeken, podcasts, personalities, influencers, etc.. Als je delicious. volgt, ben je altijd up to date.

Doelgroep
delicious. fans hebben een passie voor lekker eten. Ze koken graag zelf voor vrienden en familie en gaan regelmatig uit eten. De lezers zijn geïnteresseerd in bijzondere recepten en willen ook weten wat de nieuwste gadgets zijn, wat er gebeurt op het gebied van keukens/keukenapparatuur en welke restaurants hun bezoek waard zijn. Hij/zij is een grootgebruiker van media, zowel print als online.
Man / vrouw 37% / 64% Leeftijd 25+ jaar 85%
Inkomen 63% Modaal en hoger

Facts and Figures

deliciousmagazine.nl
470.125 paginaweergaven per maand / Google Analytics 2020 Q4 t/m 2021 Q3
Facebook
69.900+ fans
Instagram
52.300+ volgers