Over Zin Magazine
Zin Magazine is hét magazine voor vrouwen vanaf 50 jaar, die midden in het leven staan en ondernemend zijn, positief, kritisch en breed geïnteresseerd. Zin Magazine (de tijd van je leven!) wil het leven samen met de lezers vieren. En dus is er – óók online, op de socials van Zin en in de wekelijkse nieuwsbrief – content die het leven verrijkt; de liefde, reizen en uitstapjes, zinvol (vrijwilligers)werk, familie en kinderen, spannende boeken, komische films, zorgen voor de ander, verbazingwekkende kunst, nieuwe theatervoorstellingen, inspirerende rolmodellen, beter leven, gezond blijven (of weer worden). De interviews (dat zijn er veel in elke editie) en reportages zijn vrolijk van toon, maar wel diepgravend. In Zin Magazine gaat het ergens over.
Pijlers
Human interest interviews (psyche/ relatie/ brein), cultuur (film/ boeken/ uitgaan/ theater/ muziek), gezondheid, financiën, reizen en lifestyle.
Doelgroep
De lezers van Zin Magazine (83% vrouw) zijn tussen de 55 en 75 jaar, energiek, vrijgevochten, breed geïnteresseerd en met nog een rijke toekomst voor zich. Ze hebben een schat aan levenservaring en zijn vol zelfvertrouwen en levenslust. De Zin Magazine-lezers hebben de middelen en tijd om zichzelf te ontplooien, om te ondernemen en te ontdekken. Ze zijn op zoek naar kwaliteit in alles: leven, activiteiten, reizen en producten. Bovendien hebben ze voldoende tijd én financiële ruimte voor zichzelf en hun eventuele partner.